Кошик
655 відгуків
Знову в наявності чохли і пледи для косметологічних кушеток!дивитись
VSALON інтернет-магазин
+380 (93) 750-21-36с/г товари ТІЛЬКИ Viber чи Telegram
+380 (50) 915-06-21меблі є Viber і Telegram
Додати відгук

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка меблів, чохлів, окулярів і с/х продукції
  • УкрпоштаМожлива відправка товарів для саду тільки після повної оплати замовлення на рахунок.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Післяплата з частковою передоплатою

Гарантія:

В соответствии с Ч.4 Ст.7 Закона Украины "О защите прав потребителей" на товары, которые были переданы почтой, гарантийный срок начинает действовать с момента доставки товара клиенту.

УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРІВ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА

Товари для сільського господарства відправляємо Новою поштою зі складу у Чернівцях, вартість доставки оплачується покупцем при отриманні товару.

Можлива доставка Укрпоштою при оплаті товару на рахунок компанії. 

 

УМОВИ ДОСТАВКИ МЕБЛІВ

1. Передплата або післяплата.

Чи є у нас післяплата? - Так!

Після оформлення замовлення, ви вносите передоплату у розмірі 30%, але не менше 150грн від загальної вартості виробу. Залишок суми можна сплатити накладеним платежом на пошті при отриманні. Потрібно враховувати, що за такого способу оплати транспортна компанія бере комісію у розмірі 2% від суми та від 30грн за оформлення послуги.

 

2. Упаковка та страхування товару.

При транспортуванні меблів Новою поштою всю упаковку здійснює транспортна компанія та гарантує при цьому належну якість доставки.
Ми завжди страхуємо вантаж на повну вартість та транспортна компанія несе за нього всю відповідальність до моменту вашого прийому.

 

3. Доставка товару та відповідальність перевізника.

Ми доставляємо товар по Україні транспортною компанією Нова пошта. Після відправки товару ми відправимо вам смс з номером декларації, отримати посилку ви зможете у вказаному відділенні, при собі обов'язково потрібно мати паспорт чи права.

Важливо пам'ятати!
У відділенні перевізника, при отриманні посилки ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЮЙТЕ ЦІЛІСНІСТЬ ВИРОБУ, потрібно зняти всю упаковку (навіть якщо вона ціла), працівники транспортної компанії допоможуть вам у цьому.

Якщо виріб цілий, ви оплачуєте післяплату та послуги перевізника і забираєте товар.


При пошкодженні товару ВАЖЛИВО!!! скласти "Акт прийому-передачі" прямо у відділенні та повідомити нам про це. Подальші дії залежатимуть від ступеня пошкодження товару - це заміна пошкодженої деталі або повна заміна виробу.

Доки ви не поставите ваш підпис у декларації про прийом товару Нова пошта несе за ваш вантаж повну відповідальність.

Якщо ви прийняли товар і не перевірили його, а вже вдома виявили ушкодження, на жаль, у цій ситуації ми нічим допомогти не зможемо.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner